• Historisch Medemblik
    Het tegenwoordig stadsgezicht van historisch Medemblik...
  • Overlast windmolens
    Door de overlast van windmolens raken mensen hun huis niet meer kwijt.
  • Windmolens FLOP!
    Molen rechts TOP, molen links FLOP (Medemblik)
  • Windmolen formaat
    Zo groot is dus een windmolen; bestelbus net een Dinky Toys (Medemblik) (Foto: Michel van Bergen)

PERSBERICHT_"Presentatie verkiezingsprogramma 'Uw vrijheid. Uw geld. Uw mening'!"

De Partij voor de Vrijheid Noord-Holland presenteert vandaag met trots haar verkiezingsprogramma voor de aankomende Provinciale Statenverkiezingen.

Lijsttrekker Marco Deen:
"Het zijn historische verkiezingen, want er staat een hoop op het spel. Onze welvaart, vrijheid en veiligheid worden zwaar onder druk gezet door Mark Rutte. Hij trakteert de burger op enorme lastenverzwaringen en zet onze grenzen wagenwijd open voor economische gelukszoekers en jihadisten. En de burger is nooit wat gevraagd.”

De PVV Noord-Holland staat open voor een eventuele deelname aan een nieuw College.
“Wij beoordelen alle partijen op hun voorstellen en als er genoeg raakvlakken zijn, willen wij met iedereen zaken doen. Echter, wij zullen nooit instemmen met Brusselse bemoeizucht, huisvesting van asielzoekers en beleid dat de portemonnee van de Noord-Hollanders plundert, zoals de volstrekt onnodige en peperdure energietransitie”, aldus Deen.

Bij de Provinciale Statenverkiezingen op woensdag 20 maart 2019 staat PVV Noord-Holland onder Lijst 4 en de fractie roept alle PVV’ers op te gaan stemmen.

Marco Deen:
“De kiezers moeten zich heel goed realiseren dat het lot van Rutte in hun handen ligt. Stem Rutte weg!”